Great!

Idag fick jag tillbaka jobbet jag hade innan jag åkte till London. En högstadieskola är numera min arbetsplats, vilket känns great. "HANNAH, är du tillbaka? Woho." Ungefär så lät det när jag traskade in i klassrummet. "Yes. I'm back." svarade jag med Darth Vader-röst. Okej, det gjorde jag väl inte riktigt. Det känns bra att vara tillbaka, det var egentligen allt jag ville säga.

 
Två bilder från min egen högstadietid. Första bilden är på mig, Jonna och Frida från konfirmationslägret. Nu är bilden visserligen ganska mörk men ni ser ändå hur läckert brun jag är va? Jag blir inte speciellt brun längre. Trist. Andra bilden är från tivoliparken när vi såg Magnus Uggla. Jag roffade åt mig Oskars tröja bara för att bilden skulle bli bra. Visst gör icapåsarna under ögonen att bilden blir mer effektfull? I know.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0