Cry him a river

I lördags såg jag, Frida, Fredrik och Andreas In Time på bio. Direkt efteråt kände jag och frida att vi inte riktigt visste vad vi skulle tycka. Nu har jag konstaterat att det var en riktig skitfilm. För det första så är inte Justin Timberlake en speciellt bra skådespelare (man får en känsla av att man vill cry him a river...). För det andra var inte de andra skådespelarna heller särskilt begåvade. Och för det tredje så var hela filmen ganska överdriven.

Imorgon ska vi se Svensson, Svensson på bio. Vet redan nu att jag kommer att älska den. Älskar nämligen alla gamla serier som av allmänheten ses som ganska dåliga. Eller värdelösa. Svensson, Svensson är ett bra exempel. Rena Rama Rolf ett annat (kanske till och med ett bättre exempel?). Det är konstigt det där, att något så dåligt kan vara så bra. Märkligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0