Björn, we love you

Oj. Det var så bra, så bra, så bra. Jag blir lika imponerad varenda gång han öppnar munnen. Eller ja, öppnar och öppnar - den är väl egentligen aldrig helt stängd. Jag fascineras av människor som behärskar språket så som herr Ranelid gör. Språk innebär makt, så är det bara. Dessutom känner jag att allt är förlåtit nu. Både melodifestivalen och Let's dance. Och eventuella framtida medverkningar i andra skitprogram.

För övrigt sänkte vi nog medelåldern med ett par år. Och med ett par menar jag ganska många.


Är det galet att ta kort på hans bil? I så fall får jag vara en galning.


Postat av: Anonym

Jag älskar ranelid. Och jag älskar din blogg!!

2011-11-23 @ 17:57:06
Postat av: Hannah

Och jag älskar människor som använder ordet älskar lika frekvent som jag gör.

2011-11-23 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0