Och snubblar gör jag ju faktiskt ganska ofta.

Kul att ni inte är helt anonyma längre. Youknowhow hade någon döpt sig till. Lite spontant så undrar man ju om det verkligen ska stå how eller om personen ifråga faktiskt tror att den har skrivit who. I så fall kan jag berätta för dig nu att vem heter who och inte how. Blir lite annan innebörd du vet.

Recept har efterfrågats både en och två gånger. Kul att ni tror att jag är duktig på att laga mat. Det är jag ju också visserligen... Som jag har nämnt innan så freestylas det mycket i köket när jag är där. Men snubblar jag över ett alldeles förträffligt recept inom den närmsta framtiden så ska jag dela med mig till er. Ska nog passa på att påminna er om att min huvudsakliga föda består av korvstroganoff (recept här), frallor med ost, pasta/bacon och hämtmat. Exempel på min kost kan man hitta här och här. Men som sagt, om jag snubblar över något så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0