Nyår 2010 vs 2011

Efter många om, men, kanske, var och hur är morgondagen nu bestämd. Både Depå och Malmö har varit på tapeten men nu har vi bestämt att det blir middag med ett gäng tjejer hemma hos Josefine innan det bär av mot andra festligheter vid tolvslaget.

Tycker att vi värmer upp med ett par bilder från förra årets nyårsafton. Det var en bra kväll. Joakim hade köpt fel mozzarella, jag skulle göra efterrätten på förmiddagen så att den hade stelnat när vi skullle äta vilket resulterade i pannacotta över hela spisen och jag sprang runt i morgonrock och svor, Lize hade med sig uppdrag som bland annat fick Elin att gossa i pojkarnas knän, jag fick äta (dricka?) rödvinssås direkt ur skålen, i stort sett ingen hade förbeställt taxi och alla tyckte att "det var så himla dåligt att det inte går att få tag i någon" och Ellen och Katarina blev lite sådär härligt blöta efter de bestämt sig för att sätta sig i en snödriva. Som sagt, det var en bra kväll.

        

Vackra flickor, stiliga pojkar. Ibland saknar jag er en gnutta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0