Julklappar



Jag vet inte hur det är mer er men själv så hatar jag att slå in presenter och julklappar. Dels för att det tar tid att få det snyggt, dels för att sen slits det ändå bara upp på julafton. Okej om de hade legat under granen ett par dagar och sett fina ut men med min julplanering så slås julklapparna i stort sett alltid in någon gång mellan 20.00-00.00 den 23 december. I år var jag dock fyra timmar före i planeringen OCH hade köpt hem presentpapper, julpåsar, rosetter och band. Klapparna fick inte riktigt plats under min minigran så jag spred ut dem över halva golvet istället. Jag fick nästan en applåd av syrran när hon såg att jag inte enbart använt såna där färdiga presentförpackningar som man får i affärerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0