Julgosskväll

Det börjar närma sig årets julgosskväll, som jag skrev om i det här inlägget. Med två dagar kvar kunde jag och Mikaela idag konstatera att vi fortfarande är i det vi kallar för planeringsstadiet. Känns tryggt. Hittills har våra gäster bland annat fått reda på att festligheterna börjar klockan halv fyra, att vi ska vara i Miks lägenhet, att det kommer att bakas för fullt och att en pepparkakstävling kommer att hållas. Lagen för tävlingen har också presenterats:

Lag 1: Jag, Mik, André.
Lag 2: Josse, Lelle.
Lag 3: Nille, Tessan.

Rent spontant kan jag ju tycka att vårt lag känns väldigt starkt. Inte bara för att vi är en mer. Dessutom är det ju tre riktiga vinnarskallar som placerats tillsammans så eventuellt kommer det bli livliga diskussioner. Josse och Lelle känns som ett ganska bra lag. Stabila. Kan kompromissa och komma överens. Jag har lite problem med att förutspå hur det ska gå för Tessan och Nille. Eventuellt gör Nille bara som Tessan säger till honom. Problemfritt. Konfliktlöst. Tur att vårt lag också finns.


Mik, Hannah, Josse, Tessan.


Andrew, Lelle, Nille. (Jo, de heter faktiskt så. På riktigt.)

Postat av: Sara

Kan du inte lägga in lite bilder från din bal å studentskiva? Jag tycker det e så roligt med klänning å så, kul å se vad du hade på dig!!

2011-12-15 @ 22:41:15
Postat av: Tessan

Nille gör som jag säger. Punkt slut.

2011-12-16 @ 16:11:13
URL: http://nattstad.se/thereserother

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0