Jag vinner ALLTID.

Spelkort delas ut:
-Herregud vad jag kommer att krossa er.

Fem minuter senare.
-Alltså. Vad fan är det här för jävla kortlek? Det är ju för fan helt jävla sanslöst det här. Jag vinner ALLTID när jag spelar det här.

Ytterligare fem minuter senare.
-Men för i HELVETE!!! Jag vill inte vara med längre.
-Kom igen, en runda till.
-Vinner jag inte då tänker jag fan inte vara med längre.

Ytterligare fem minuter senare.
-Tjoho!!! Jag är BÄST. Och ni är LOSERS. Ha. Ha. Ha. Sa ju att jag alltid vinner på det här... LOSERS!!! (Följt av en del viftande gester mot de andra samt dans uppe på stolen.)

Utsågs senare till världens sämsta förlorare och världens sämsta vinnare. Kan inte förstå varför.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0