E det okej å så?

Postat av: Sara

Kan du inte lägga in lite bilder från din bal å studentskiva? Jag tycker det e så roligt med klänning å så, kul å se vad du hade på dig!!

2011-12-15 @ 22:41:15

Hej Sara. I en å finns det vatten och denna bokstav är ingen synonym till ordet och. Jag vet att alldeles för många tror att detta är en korrekt stavning av ordet och, så är alltså inte fallet. Det är människor som ni som gör att det svenska språket havererar. E är inte heller en vedertagen stavning av ordet är. Åtminstone inte på den här bloggen. Vi börjar där, tveksamt om du kan ta in mer information.

För övrigt kan jag väl göra ett härligt egoinlägg med massa bilder på mig själv en dag när inspirationen sinar. E det okej å så med dig eller?



Postat av: Anonym

shiet vad jag gillar när du är elak! kan du inte skriva lite mer om va du gör på dagarna o så också?

2011-12-20 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0