Vintern är tidig i år

Citat är härliga. Bra citat alltså. Tråkiga citat är ju inget att hurra över. Därför tänkte jag slänga in lite trevliga citat här då och då. Ni kommer förmodligen tycka att ungefär hälften (läs: en fjärdedel) av citaten är roliga. Dels för att jag har ganska speciell humor, dels för att vissa citat är helt enkelt bara roliga om man hör dem live så att säga.

-Ge mig Christer Sjögrens julskiva.
-Vad ska du med den till?
-Måste skrapa bilrutan.


Något annat kul är bilder. Den här bilden till exempel, ville jag skicka ut som tackkort efter studenten. Förslaget röstades ner av de flesta (läs: samtliga) familjemedlemmar. Tråkigt kan jag tycka. Det hade väl varit härligt att hitta den här galningen i brevlådan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0